سونی این روزها پر مشغله به نظر می‌رسد، این کمپانی هر روزه مشغول عرضه برنامه‌های مختلف است. دیدن برنامه‌های ویژه دوربین در این میان جای تعجب ندارد، زیرا بالاخره سونی اکسپریا Z3 این کمپانی بهترین دوربین در میان دیگر اسمارتفون‌ها را دارد.

عرضه چهار برنامه Sound Photo ،Face in ،AR Fun و Multi camera، آپدیت برنامه PlayMemories برای سازگاری با لنزهای QX30 و QX1 و دیگر تلاش‌های این کمپانی، نشان می‌دهند که گویی هیچ چیز جلو دارش نیست و از آنجایی که دوربین‌های قرار گرفته بر روی اسمارت‌فون‌های این کمپانی روز به روز بهتر می‌شوند، برنامه‌های دیگری هم در راه هستند. در زیر با سه تا از این برنامه‌های جدید آشنا می‌شوید.

نینجا

sony-ninja-app-600x337

این برنامه جدید شما را تبدیل به یک نینجا می‌کند. برنامه، تم نینجا را به افکت‌های AR زمان ضبط ویدئو و تصویر برداری اضافه می‌کند. در تصاویر می‌توانید یک نینجا باشید و دیگران را با مهارت‌های نینجایی و شمشیر و غیره تحت تاثیر قرار دهید. این برنامه با کمک موتور SmartAT و فن‌آوری Face Recognition سونی اجرا می‌شود که توانایی شناسایی محیط‌های سه بعدی و چهره‌ها را برای استفاده در AR دارد.

برچسب ساز (Sticker Creator)

sticker-creator-600x337

بله یک برنامه برچسب ساز دیگر که این بار کاربرانش می‌توانند از منظره یاب هم برچسب‌های مورد نظر خود را بسازند. در ضمن تصاویر ذخیره شده در گالری هم قابلیت تبدیل شدن به برچسب را دارند. برچسب‌های شخصی را می‌توان به منظره یاب فرستاد و از آنجا عکس‌هایی را که قرار است با دوربین بگیرید، تزئین کرد. پیش از فشردن دکمه شاتر قادرید اندازه، محل و میزان چرخش برچسب را تغییر دهید.

AR Fun

ar-fun-sony-600x337

AR Fun واقعا با مزه و جالب است. کاربر می‌تواند با نوشتن و ایجاد تغییرات سه بعدی تصویرش را به آن شکلی که می‌خواهد تغییر دهید. قابلیت ایجاد تغییر در مود منظره یاب هم وجود دارد. مثل برنامه نینجا، AR Fun هم از موتور SmartAR برای تشخیص محیط‌های سه بعدی استفاده می‌کند. تنها کافیست برنامه را در مود دوربین انتخاب کنید، اشیا سه بعدی را از پالت Actions بردارید، روی منظره یاب هر چه می‌خواهید بکشید، متون را با کشیدن تنظیم کنید و هر کاری را که دوست دارید با تصویرتان انجام دهید.

فعلا مشخص نیست که آیا این برنامه‌ها در تمام اکسپریاهای سونی اجرا می‌شوند یا نه، تنها می‌دانیم که اکسپریا Z3 قطعا از آن‌ها پشتیبانی می‌کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: